Saturday, October 4, 2008

Happy & Sad ----> DAY !







Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua bloggers and people yg sanggup view blog yang tak seberapa ini.

To all my kwn2 Ampun Maaf Sekiranya Ada Tersalah

Raya Kali ini amat-amat bermakna buat aku kerana tah aku pon tak tau nak describe.

To shima thanks kejut aku utk praktikal every day. nnt aku bg adiahhhh....So the first day raya biasa aaa balik kampung.then mlm g enjoy merapu meraban gan mitsubshi and iqbal.second day family aku g pahang and aku tak ikot. So umah aku jd headquaters kpd geng aku ahhahaaaa...all day main game and g beraya. Then raya ketiga menziarahi rumah kwn-kwn and cikgu2 sekolah rendah dulu.  Boleh dikatakan setiap jam termasuk time tido aku bersama2 gan kwn : anam,iqbal,bruce lee,azarul,shah bulat,chicken,joe labu.

Esok dah abis cuti.  arghghhghg tak puassss....takpe minggu dpn balik lagi tp kwn2 tak balik smpi final exam.so anam ada takpe la hehehe.nak tgk man utd main ni.tata nyte.

1 comment:

cik shima said...

haha. name aku pun ade.
masyehh2.