Sunday, January 4, 2009

Office Hour Yg Memeritkan

Wow! baru kini aku rasa mcm mana seksa perit kerja dlm office hour ini. Dari 8 a.m to 5 p.m. Pengalaman baru and nasib baik aircond kuat so sgt bestt kerja walaupubn perit.
Pagi tadi paeh dgn selamba memanggil aku dari luar opis...dia igt ini opis bpk aku nye hahaaaa...minggu ni balik kampung lagi. every weekend mesti blk kampung huhuhuh...lagipon this week parents aku balik dari mecca. miss them so much walaupun kadang menyampah bila pagi2 dgr bapak aku menjerit suh bgn pagi. Aku skang ni tengah key in data online utk student2 di 2 kolej kediaman di UiTM perak. and aku dpt tau esok mlm ada overtime utk ceramah NR yg dianjurkan oleh opis aku. Man Utd menang League Cup mlm td hahahahaaa..glory2 man utd. Aku nak sambung keje aku balik tata titi tutu

2 comments:

SogEkiNg said...

kecoh r lu bro baru sehari dh penat aku jebak sawit dlu keluar rumah sebelum sbuh pulang dikala petang matahari nak terbenam xkecoh pun...
sok maen bdmiton xkire kita kasi bantai team kamal(mr happy) biar dia mengis tersedu2 dpan kita
hahahaha..
gdluck bro

mynameisnabil.blogspot.com said...

sawit lain paeh.aku dulu memburu singa lagi la susah