Monday, January 19, 2009

Aku gila

Biasa la minggu first pendaftaran utk kolej mmg bz all the day. Mmg tak larat 2 minggu yg lepas. Dan minggu ni adalah minggu yg ke3 hahahaa.. minggu honeymoon sbb kerja sume dah beres. Punch card aku tak pernah hitam. Semuanya merah paling awal aku penah smpi 8:01 a.m. Tp bos amat memahami aku so hahahahah.. Masuk2 opis hari ni aku terlupa ada program Gotong Royong Perdana. aku pakai smart so takyah pergi kena la duk office. Main ym edit blog usha2 website. Tu je la keje aku. Amat la bosan. So time breakfast td aku ngelat kuar awal tup tup satu meja gak gan bos kt kedai mkn tu. ayioo..tp sempoi takpe. Lunch hour mmg sharp keluarnya. tp pkl 2.30 aku bru masuk opis balik.hehehehe ... Petang ni nak g mkn cendol kt bandar u. Setelah penat membanting tulang dlm opis utk menyara hidup sekeluarga. AAAhhh aku gila!

No comments: