Saturday, December 12, 2009

ini serius

ming tat dan ming ming juga ....

dah lama tak menulis blog. mungkin sudah bosan. mungkin juga tiada masa akibat kesibukan aku dllm melatihkan diri utk tdo dan mkn. hasilnya berat bdn aku maintain je. klu mase last semester kat puncak alam ada la hasil penurunan berat badan.tp bila da start cuti ishhh paham2 sendiri la.ini mungkin salah mama aku yg sentiasa memenuhi selera yg senantiasa di order oleh aku.

mungkin aku akan terus menulis dlm blog ini selepas ni.memandang kan hari semakin membosankan dan agak sesuai lah utk aku mengisi masa lapang dgn menulis.

4 comments:

Azarul said...

mkana mkan mkannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn tu jele keje ko ahhahaah

mynameisnabil.blogspot.com said...

hahhaha

Anonymous said...

ko dh gemok kah nabe?????
nak teng0kkkkkkkkkkkkkkk...
=P

mynameisnabil.blogspot.com said...

mana ada gemok